Zabar Község Önkormányzata nyilvános pályázatot hirdet
FIAT gyártmányú DUCATO típusú gépjármű értékesítésére
Közzététel napja: 2023. szeptember 28.
- A pályázatot kiíró szerv neve, székhelye:
Zabar Község Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) 3124 Zabar, Petőfi út 26.
- A pályázat célja:
A pályázat célja FIAT gyártmányú DUCATO típusú gépjármű értékesítése
- A pályázat jellege:
A pályázat nyilvános, egyfordulós
- A pályázat tárgya:
Az Önkormányzat tulajdonát képező 2015. gyártási évű, korának megfelelő szerkezeti és esztétikai állapotban lévő, 2015. február 14. napján nyilvántartása vett FIAT 250 DUCATO 2287 cm3 hengerűrtartalmú diesel 8 személyes gépjármű. A motor check-engine lámpa világít, pontos oka nem ismert. Műszaki érvényesség: 2023. október 15.
- Pályázati biztosíték nyújtásának módja és értéke, valamint a gépjármű vételára és a vételár megfizetésének feltételei:
- A pályázat kiírója a gépjármű vételárának alsó határát 6.000.000 Ft, azaz Hatmillió forint összegben határozza meg.
- A pályázónak 1.000.000 Ft, azaz Egymillió forint összeget pályázati biztosítékként be kell fizetnie az Önkormányzat MBH Bank Zrt.-nél vezetett 55400053-15700249 számú számlaszámára.
- A nyertes pályázó által befizetett pályázati biztosíték a teljes vételár megfizetésének időpontjában beszámításra kerül a vételárba előlegként.
- A pályázaton nem nyert pályázó részére a pályázati biztosíték összege az Önkormányzat Képviselő-testületének döntését követő 8 napon belül visszafizetésre kerül.
- A biztosíték a felhívás visszavonása vagy az ajánlatok érvénytelenségének megállapításának esetén vagy, ha a szerződéskötés a kiírónak felróható okból hiúsult meg, visszafizetésre kerül.
- A biztosíték nem jár vissza, ha a kiírás szerint megkötött szerződést biztosító mellék kötelezettséggé alakul át, továbbá akkor sem, ha az ajánlattevő az ajánlati kötöttség időtartama alatt ajánlatát visszavonta, vagy a szerződés megkötése neki felróható vagy az ő érdekkörében felmerült más okból hiúsult meg.
- A nyertes ajánlattevő a biztosítékot elveszti, ha a szerződéskötés neki felróható vagy érdekkörében felmerült más okból hiúsul meg. Az elveszett biztosíték az Önkormányzat költségvetését illeti meg.
- A kiíró az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.
- Az eljárást lebonyolító megnevezése, székhelye
Somoskőújfalui Közös Önkormányzati Hivatal (3121 Somoskőújfalu, Somosi út 322.)
- A pályázat benyújtásának helye, módja, határideje:
- Helye: Somoskőújfalui Közös Önkormányzati Hivatal Ceredi Kirendeltsége (3123 Cered, Jókai út 3.)
- Módja: A pályázat tárgyát képező gépjármű megjelölését tartalmazó felirattal ellátott zárt borítékban, minimum két példányban (egy eredeti és egy másolati példány) személyesen vagy meghatalmazott útján a pályázó nevének megjelölésével.
- Ideje: A pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 20. nap 10:00 óráig.
- Az ajánlati kötöttség időtartama: A pályázat benyújtását követő 60 nap
- Eredményhirdetés módja, helye és várható ideje:
- A pályázat eredményéről Zabar Község Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt, melyről a döntést követő 5 munkanapon belül a pályázókat írásban értesíti.
- A kiíró egyben fenntartja a jogát, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik pályázóval se kössön szerződést és ily módon – akár indokolás nélkül is – a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
- A kiíró egyben fenntartja azon jogát, hogy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén a versenytárgyalási eljárás soron következő helyezettjével kössön szerződést.
- A pályázatra vonatkozó további kérdések feltevésének, valamint a válaszok megadásának helye és módja:
A pályázatra vonatkozó további kérdések benyújtása a pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 10. nap 9:00 óráig, Zabar Község Önkormányzatához írásban a 3124 Zabar, Petőfi út 26. címre a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával.
A pályázók írásban feltett kérdéseire a kiíró minden érintettnek a kérdésfelvetésben igénye szerint megadott elektronikus, vagy postai címre a válaszokat a pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 13. nap 16.00 óráig megadja.
A pályázatra vonatkozó személyes tájékoztatást Ferencz Nándor Lajos polgármester nyújt a 06-20/2626129 telefonszámon.
- Egyéb információk, kikötések:
A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 13. § (2) bekezdése értelmében nemzeti vagyon tulajdonjogát átruházni természetes személy vagy átlátható szervezet részére lehet.
- A pályázaton való részvétel feltétele:
A pályázaton csak azok vehetnek részt, akik a pályázati biztosítékot a pályázat benyújtására vonatkozó határidő lejártáig megfizették az önkormányzat számlájára.
- A pályázatnak tartalmaznia kell:
- ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a versenytárgyalási felhívás feltételeinek elfogadására
- a bruttó ajánlati árat,
- szerződéstervezetet (amennyiben a versenytárgyalási felhívás szerint ez csatolandó),
- amennyiben az ajánlattevő gazdálkodó szervezet, 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonatot, a képviseletre jogosult aláírási címpéldányát,
- annak meghatározását, hogy az ajánlat mely része üzleti titok,
- annak meghatározását, hogy az ajánlat mely információi közölhetők a többi ajánlattevővel,
- annak meghatározását, hogy ajánlattevő hozzájárul-e a többi ajánlattevővel való együttes tárgyaláshoz
- A pályázati biztosíték befizetését igazoló bizonylatot.