Hírek

Elérhetőségek

PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY - gépjármű értékesítésére

 

Zabar Község Önkormányzata nyilvános pályázatot hirdet

FIAT gyártmányú DUCATO típusú gépjármű értékesítésére

Közzététel napja: 2023. szeptember 28.

  1. A pályázatot kiíró szerv neve, székhelye:

Zabar Község Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) 3124 Zabar, Petőfi út 26.

 

  1. A pályázat célja:

A pályázat célja FIAT gyártmányú DUCATO típusú gépjármű értékesítése

  1. A pályázat jellege:

A pályázat nyilvános, egyfordulós

  1. A pályázat tárgya:

Az Önkormányzat tulajdonát képező 2015. gyártási évű, korának megfelelő szerkezeti és esztétikai állapotban lévő, 2015. február 14. napján nyilvántartása vett FIAT 250 DUCATO 2287 cm3 hengerűrtartalmú diesel 8 személyes gépjármű. A motor check-engine lámpa világít, pontos oka nem ismert. Műszaki érvényesség: 2023. október 15.

  1. Pályázati biztosíték nyújtásának módja és értéke, valamint a gépjármű vételára és a vételár megfizetésének feltételei:
    1. A pályázat kiírója a gépjármű vételárának alsó határát 6.000.000 Ft, azaz Hatmillió forint összegben határozza meg.
    2. A pályázónak 1.000.000 Ft, azaz Egymillió forint összeget pályázati biztosítékként be kell fizetnie az Önkormányzat MBH Bank Zrt.-nél vezetett 55400053-15700249 számú számlaszámára.
    3. A nyertes pályázó által befizetett pályázati biztosíték a teljes vételár megfizetésének időpontjában beszámításra kerül a vételárba előlegként.
    4. A pályázaton nem nyert pályázó részére a pályázati biztosíték összege az Önkormányzat Képviselő-testületének döntését követő 8 napon belül visszafizetésre kerül.
    5. A biztosíték a felhívás visszavonása vagy az ajánlatok érvénytelenségének megállapításának esetén vagy, ha a szerződéskötés a kiírónak felróható okból hiúsult meg, visszafizetésre kerül.
    6. A biztosíték nem jár vissza, ha a kiírás szerint megkötött szerződést biztosító mellék kötelezettséggé alakul át, továbbá akkor sem, ha az ajánlattevő az ajánlati kötöttség időtartama alatt ajánlatát visszavonta, vagy a szerződés megkötése neki felróható vagy az ő érdekkörében felmerült más okból hiúsult meg.
    7. A nyertes ajánlattevő a biztosítékot elveszti, ha a szerződéskötés neki felróható vagy érdekkörében felmerült más okból hiúsul meg. Az elveszett biztosíték az Önkormányzat költségvetését illeti meg.
    8. A kiíró az ajánlati biztosíték után kamatot nem fizet.
  1. Az eljárást lebonyolító megnevezése, székhelye

Somoskőújfalui Közös Önkormányzati Hivatal (3121 Somoskőújfalu, Somosi út 322.)

  1. A pályázat benyújtásának helye, módja, határideje:
    1. Helye: Somoskőújfalui Közös Önkormányzati Hivatal Ceredi Kirendeltsége (3123 Cered, Jókai út 3.)
    2. Módja: A pályázat tárgyát képező gépjármű megjelölését tartalmazó felirattal ellátott zárt borítékban, minimum két példányban (egy eredeti és egy másolati példány) személyesen vagy meghatalmazott útján a pályázó nevének megjelölésével.
    3. Ideje: A pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 20. nap 10:00 óráig.
  1. Az ajánlati kötöttség időtartama: A pályázat benyújtását követő 60 nap
  1. Eredményhirdetés módja, helye és várható ideje:
    1. A pályázat eredményéről Zabar Község Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt, melyről a döntést követő 5 munkanapon belül a pályázókat írásban értesíti.
    2. A kiíró egyben fenntartja a jogát, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik pályázóval se kössön szerződést és ily módon – akár indokolás nélkül is – a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
    3. A kiíró egyben fenntartja azon jogát, hogy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén a versenytárgyalási eljárás soron következő helyezettjével kössön szerződést.
  1. A pályázatra vonatkozó további kérdések feltevésének, valamint a válaszok megadásának helye és módja:

A pályázatra vonatkozó további kérdések benyújtása a pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 10. nap 9:00 óráig, Zabar Község Önkormányzatához írásban a 3124 Zabar, Petőfi út 26. címre a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával.

A pályázók írásban feltett kérdéseire a kiíró minden érintettnek a kérdésfelvetésben igénye szerint megadott elektronikus, vagy postai címre a válaszokat a pályázati felhívás elérhetőségéről szóló közlemény megjelenését követő 13. nap 16.00 óráig megadja.

A pályázatra vonatkozó személyes tájékoztatást Ferencz Nándor Lajos polgármester nyújt a 06-20/2626129 telefonszámon.

  1. Egyéb információk, kikötések:

A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 13. § (2) bekezdése értelmében nemzeti vagyon tulajdonjogát átruházni természetes személy vagy átlátható szervezet részére lehet.

  1. A pályázaton való részvétel feltétele:

A pályázaton csak azok vehetnek részt, akik a pályázati biztosítékot a pályázat benyújtására vonatkozó határidő lejártáig megfizették az önkormányzat számlájára.

  1. A pályázatnak tartalmaznia kell:
  • ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a versenytárgyalási felhívás feltételeinek elfogadására
  • a bruttó ajánlati árat,
  • szerződéstervezetet (amennyiben a versenytárgyalási felhívás szerint ez csatolandó),
  • amennyiben az ajánlattevő gazdálkodó szervezet, 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonatot, a képviseletre jogosult aláírási címpéldányát,
  • annak meghatározását, hogy az ajánlat mely része üzleti titok,
  • annak meghatározását, hogy az ajánlat mely információi közölhetők a többi ajánlattevővel,
  • annak meghatározását, hogy ajánlattevő hozzájárul-e a többi ajánlattevővel való együttes tárgyaláshoz
  • A pályázati biztosíték befizetését igazoló bizonylatot.